Conversion Rate Optimization Services
Meten is weten!
Er zijn vele manieren om het online succes te vergroten. Een heel belangrijke is conversie ratio optimalisatie. Door te onderzoeken waar je bezoekers uitvallen in een bestelproces of de site vroegtijdig verlaten weet je waar te verbeteren. Door deze verbeteringen zal er meer rendement behaalt worden uit alle overige inspanningen die gedaan worden! Hierdoor zullen de kosten per conversie lager worden en haal je meer omzet uit hetzelfde budget!
Hoe werkt dit?
We starten met analyseren van gedrag en brengen zo goed mogelijk alle stappen die de bezoeker neemt in kaart. Nadat we weten waar de grootste winsten te behalen vallen gaan we deze stap voor stap aanpassen. Door telkens weer te meten en te vergelijken zul je tot een steeds beter resultaat komen.

Case Studies
Webshop performance gestegen met 400%
Een webshop met honderden artikelen en een gezonde winst. Niks maar aan doen toch? Toch bleken er producten te zijn die ver achterbleven in verkoopaantallen. Door aanpassingen in het product aanbod is de verkoop van deze producten met 400% gestegen.
Foutmeldingen in bestelproces teruggebracht met 70%
Na onderzoek van het online bestelproces bleek dat er veel bezoekers waren die tegen foutmeldingen aanliepen. Een voor een zijn deze foutmeldingen opgelost. Het aantal foutmeldingen daalde met 70%. De conversie ratio steeg met 20%
Aanmeldingen verhoogd met 30%
Een website met diverse salespagina’s. Na onderzoek ontdekten we de succesformule voor het lead proces. Het aantal leads uit hetzelfde aantal bezoekers steeg met 30%
Wat voor resultaten kan jij verwachten?
Door het uitvoeren van A/B testen en analyseren van data maken we verbeterpunten zichtebaar. In meer dan 95% van de gevallen komen we tot aanbevelingen en oplossingen die conversieratios met meer dan 10% verhogen.
Wat gaan we doen?!

Usability onderzoeken
Zien we verbeterpunten in ontwerp en functionaliteit van de website
Met Google Analytics bezoekersgedrag onderzoeken
Hoe gedragen bepaalde bezoekersstromen zich? Welke pagina’s zorgen voor grote uitval? Hoe ver komen bezoekers in een bestelproces?
A/B testen
We zullen verschillende tests gaan uitvoeren om te zien hoe we de website kunnen verbeteren. Deze tests geven nieuwe inzichten en helpen de site te verbeteren.
Aanbevelingen voor verbetering
Wij maken een rapportage met alle bevindingen en geven aanbevelingen voor verbetering. Na implementatie testen we opnieuw en meten we het resultaat!
Wij zijn ontzettend geholpen. Wij hadden geinvesteerd in een nieuwe website maar deze was niet vindbaar. Na alle aanpassingen door ‘jouw online marketing specialist’ zijn we met een aantal zoekwoorden op de eerste pagina van Google terecht gekomen. Bovendien hebben we nu veel beter inzicht in bezoekersaantallen en gedrag op de website.
Hoe zit het met jouw website?
You will receive a brief free consultation from one of our leading marketers.
The consultation includes:
- General errors of your site in terms of marketing, usability and design
- Recommendations of changes, A/B testing and selection of strategies to increase the conversion of site